اجرای طرح نذر امام سجاد (ع) در مناطق محروم و کوهستانی جازموریان 

اجرای طرح نذر امام سجاد (ع) در مناطق محروم و کوهستانی جازموریان 

تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام طرح نذر در سطح روستاهای محروم و کوهستانی بخش جازموریان اجرا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام طرح نذر در سطح روستاهای محروم و کوهستانی بخش جازموریان اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی معیشت مردم محروم بیش از پیش دچار مشکل شده است بنابراین تصمیم گرفتیم با تاسی از سیره این امام همام، برای کمک به بهبود معیشت آنها،  طرح نذر را اجرا کنیم.

وی ابراز کرد: به همین منظور با مشارکت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری نیازمندان در این مناطق شناسایی شده و با جلب کمک های خیرین مایحتاج ضروری و اولیه برای آنها خریداری کردیم.

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: یکی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم نیازمند ساکن روستاهای کوهستانی و محروم بخش جازموریان تهیه آرد برای پخت نان است برای این که در این شرایط سفره آنها از نان خالی نباشد، تعداد ۳۵ کیسه آرد در بین نیازمندان این مناطق توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: علاوه بر این تعداد ۵۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند و چای در بین ۵۰ خانوار نیازمند ساکن این مناطق محروم و کوهستانی توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی بسته بندی گوشت نذری و چندین پرس غذای گرم نیز توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: در ایام بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام توفیقی نصیب شد تا با جلب کمک فردی خَیر که به مدت ۱۳ سال است که در کپر زندگی کرده و چند روز قبل وسایل زندگی آنها در آتش سوخت، کمک کنیم به همین منظور یک دستگاه کولر آبی و یخچال خریداری شده و به آنها اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: این اقدامات با هدف دستگیری از محرومین و نیازمندان و همچنین در راستای احیای سیره اجتماعی امام سجاد علیه السلام انجام شد و امیدواریم خداوند به ما خیرین توفیق روز افزون عنایت کند که همواره در خدمت محرومین باشیم.

پایان پیام/ 586